آرشیو اردیبهشت ماه 1400

مشاور ديجيتال ماركتينگ

سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

فروشگاه تجهيزات زيبايي آنا

۲ بازديد

مجموعه انا يك فروشگاه تخصصى در زمينه لوازم مراقبت از پوست و زيبايى است كه همواره مى كوشد تا در ارائه محصولات خود، كيفيت و استانداردها را در اولويت قرار دهد.

ما در آنا مشتاقانه آماده شنيدن نقطه نظرات و پيشنهادات شما هستيم علاوه بر اين در صورتي كه نياز شما از طريق فرم تماس بر طرف نشد، مي‌توانيد از طريق روش‌هاي زير با ما در تماس باشيد.

همچنين براي مشاهده محصولات به وبسايت شركت به اادرس زير مراجعه نماييد:

https://anna-shopping.com/shop/

شركت مهندسي كاج طلايي آفاق

۳ بازديد

اين شركت با تكيه بر كادر مجرب و سوابق 20 ساله مديران در صنعت ساختمان و عايق كاري در كشور اسپانيا هم اكنون اين افتخار را دارد كه فن آوري هاي جديد عايق كاري در دنيا را براي اولين بار در ايران عرضه نمايد. 

فهرست محصولات و خدمات:

رنگ هاي صنعتي

كفپوشهاي اپوكسي و پلي يورتان

سيستم هاي محافظت از سازه از حريق

سيستم هاي آببند پليمري

پوشش محافظتي پلي يورتان

محصولات و خدمات شركت به شرح زير ميباشد:

الف . پوششهاي ضدحريق سازه: Passive Fire Protection

ب. عايق حرارتي و صوتي پلي يورتان پاششي و تزريق

ج. كيت پلي

د. پوششهاي صنعتي پلي يوريا

ه. كفپوشهاي صنعتي پلي يورتان و اپوكسي

و. پوشش هاي آببندي پليمري

منبع:

https://ktaholding.com/

تبليغات در صفحات پربازديد

۳ بازديد

تبليغات در صفحات پربازديد اينستاگرام 

تبليغات در صفحات پربازديد ، يك روش مناسب براي ارائه محصولات و خدمات شماست. به‌وسيله اين نوع تبليغات، مخاطبان هدف را به دست آورده و به سودآوري مي‌رسيد. اين نوع تبليغات به سبب ويژگي‌هاي مثبتي كه دارند، مي‌توانند در كمترين زمان شما را به اهداف كسب‌وكارتان برساند.

مزاياي تبليغات در صفحات پربازديد 


افزايش آگاهي از برند 

اگر بخواهيد به‌صورت عادي و با پست گذاشتن آمار بازديد سايت خود را بالا ببريد، ممكن است زمان زيادي طول بكشد و يا تغييري در شرايط شما به وجود نيايد. اما درصورتي‌كه تبليغات در صفحات پربازديد انجام دهيد، به‌سرعت مي‌توانيد آمار بازديد خود را افزايش دهيد و ترافيك بيشتري را به دست آوريد.

با توجه به اين موضوع تيم ماي كاستومر علاوه بر ارائه خدمات مديريت اينستاگرام ، تبليغات در صفحات پربازديد را نيز انجام مي‌دهد.

براي ارائه چنين تبليغاتي، در ابتدا مخاطبان هدف شما را شناسايي كرده و سپس اطلاعاتي در رابطه با موقعيت مكاني، جنسيت، سليقه مخاطبان و … جمع‌آوري مي‌كنند.

با استفاده از اين اطلاعات، ماي كاستومر مسير تبليغات در صفحات پربازديد را مشخص كرده و كسب‌وكار شما را به بهترين شكل به مخاطب نشان مي‌دهد.

توجه داشته باشيد كه تبليغات بايد به‌صورت مستمر درج شوند تا علاوه بر افزايش فالور و لايك، باعث ماندگاري بيشتر در ذهن مخاطب شوند.

 


اعتماد بيشتر به مخاطبان

صفحات پربازديد، صفحاتي هستند كه مخاطبان زيادي درگير آن‌ها مي‌باشند و به آن‌ها اعتماد مي‌كنند. به دست آوردن اعتماد و اعتبار در شبكه‌هاي اجتماعي نيازمند تلاش و زمان زيادي است.

براي اينكه بتوانيد در كمترين زمان اين اعتماد را به دست آوريد، بايستي تبليغات در صفحات پربازديد را در برنامه‌هاي بازاريابي خود قرار دهيد. تيم خلاق و حرفه‌اي “مشتري من” مجموعه كاملي از پيج هاي پرمخاطب را در اختيار دارد، كه با گذاشتن تبليغات شما در آن‌ها، اعتماد كاربران را به دست آورده و فروش شما را بالا مي‌برد.

 

راهنماي تبليغات در اينستاگرام

تبليغات در اينستاگرام به‌طوركلي به دو شيوه اينفلوئنسر ماركتينگ و تبليغات در صفحات پربازديد صورت مي‌گيرد.

در ادامه مهم‌ترين نكات براي تبليغات اينستاگرام را براي شما عنوان مي‌كنيم.

 


صفحه موردنظر (براي تبليغات) فالورهاي فعالي داشته باشد

داشتن فالور زياد هميشه به معناي موفقيت در كار نيست. سعي كنيد تبليغات خود را به پيج هايي بسپاريد كه اغلب فالورهاي فعال و واقعي دارند.

براي مثال فالورهاي پيج مورد نظر بايد مشاركت بيشتري داشته باشند و نسبت به پست‌هاي پيج، اكشني انجام دهند. بنابراين توجه داشته باشيد كه اين فالورها همچون فالورهاي روح عمل نكنند.


فيك يا تقلبي بودن فالورهاي پيج را بررسي كنيد

كافي است نرخ تعامل آن پيج را چك كنيد تا به فيك و اصلي بودن آن‌ها پي ببريد. شما مي‌توانيد با بررسي موارد زير فيك يا اصل بودن فالورها را بررسي كنيد:

 


تعداد لايك

براي بررسي تعداد لايك، در ابتدا تعداد فالورهاي پيج را در 16% ضرب كنيد. درصورتي‌كه عدد به دست آمده نزديك به تعداد لايك‌ها باشد، مي‌توان گفت فالورهاي آن پيج فيك نيستند.

(البته در برخي موارد لايك ها توسط پيج خريداري مي‌شوند، در اين شرايط شما بايد افرادي كه لايك مي‌كنند را بررسي نماييد. براي مثال در صورتي كه 50 نفر اول عكس پروفايل نداشتند، بايد به اصل بودن فالورها شك كنيد!)

 


ليست فالور

ليست فالورهاي پيج موردنظر را با دقت بررسي كنيد. اگر فالورهاي آن پيج عكسي نداشتند و يا اغلب اشخاص خارجي بودند، قطعاً تعداد زيادي از آن‌ها فيك هستند.

 


نرخ تعامل

ميزان تعامل و كامنتهاي آن پيج را بايد به صورت كامل بررسي نماييد. درصورتي‌كه تعداد كامنت ها عدد منطقي باشد، مي‌توان فالورهاي پيج را اصل دانست.

نكته‌اي كه در رابطه با تعداد كامنت وجود دارد، اين است كه كامنت ها نبايد تكراري يا شبيه بات باشند. بنابراين محتواي كامنت ها را نيز با دقت توجه كنيد.

 


فالور مشترك كمتر

در برخي موارد ممكن است كه ادمين پنج پيج پربازديد، تنها يك نفر باشد. در اين شرايط به‌احتمال‌زياد، اين پيج ها با شات كردن يكديگر بالا آمده‌اند و تعداد فالور مشترك بسياري دارند.

بنابراين چه به يكي از اين پيج ها و چه به تمام آن‌ها تبليغ بدهيد، تنها به يك ميزان فالورها و انگجمنت شما افزايش پيدا مي‌كند.

به‌طوركلي ما به شما پيشنهاد مي‌كنيم از پكيج‌هاي ارزان تبليغات اينستاگرام استفاده نكنيد. چرا اغلب در اين پكيج‌ها ميزان فالورهاي مشابه، بسيار بالا هستند.

 

همان‌طور كه ملاحظه مي‌كنيد فرآيند انجام تبليغات در صفحات پربازديد در عين سادگي ممكن است پيچيده نيز باشد! درصورتي‌كه تبليغات شما بدرستي صورت نگيرد، ممكن است بودجه شما به طور كامل از دست برود و نتيجه مثبتي با خود به همراه نداشته باشد.

با توجه به اين موضوع به شما پيشنهاد مي‌كنيم براي داشتن تبليغات مؤثر و نتيجه بخش آن را به يك تيم حرفه‌اي بسپاريد. ماي كاستومر با بهره‌مندي از يك ليست از پيج هاي معتبر، مي‌تواند در اين امر به شما ياري برساند و شرايط مناسبي براي كسب و كارتان فراهم كند.

ضرورت تبليغات در صفحات پربازديد

چرا براي تبليغ در اينستاگرام ريسك كنم و هزينه بپردازم؟

چرا كسب و كارها براي تبليغات، اينستاگرام را انتخاب مي‌كنند؟

چه ضرورتي براي تبليغات در صفحات پربازديد اينستاگرام وجود دارد؟

اگر شما هم هنوز به ضرورت تبليغات در صفحات پربازديد پي نبرده‌ايد، آمارهاي زير را بخوانيد:

  • ۶۷% بازاريابان به كمك صفحات پربازديد و اينفلوئنسرها تبليغ مي‌كنند.
  • ۷۰% نوجوانان به صفحات پربازديد و اينفلوئنسرها بيشتر اعتماد مي‌كنند.
  • ۶۰% افراد در هنگام خريد، تحت تأثير شبكه‌هاي اجتماعي عمل مي‌كنند.
  • ۸۶% از زنان با استفاده از شبكه‌هاي اجتماعي براي خريد خود تصميم مي‌گيرند.
  • بيشتر برندها، هزينه‌هاي بازاريابي به‌وسيله صفحات پربازديد را افزايش مي‌دهند.
  • ۷۴% افراد به راهنمايي‌ها و توصيه‌هاي شبكه‌هاي اجتماعي براي خريد اعتماد مي‌كنند.
  • ۴۹% مصرف‌كنندگان، تحت تأثير توصيه‌ها و تبليغات صفحات پربازديد و پرمخاطب هستند.
  • ۷۱% بازاريابان معتقد هستند كه صفحات پربازديد و پرمخاطب به ارتقاء كسب‌وكار كمك مي‌كنند.
  • ۵۷% شركت‌هاي فشن و زيبايي به‌وسيله صفحات پربازديد و پرمخاطب بازاريابي خود را انجام مي‌دهند.

 

با توجه به آمارهاي بالا متوجه مي‌شويم كه تبليغات در صفحات پربازديد چه اهميتي دارد. ديگر مثل گذشته تبليغات به صورتي سنتي طرفدار ندارد و از آنجايي كه افراد ساعات زيادي را شبكه‌هاي اجتماعي مي‌گذرانند، پس مي‌توان به كمك اين شبكه‌ها بهترين بازده را از تبليغات به دست آورد.

 

 

 

تماس:

09124777487 _    02126408816  _ 02126408817

نشاني اينترنتي:

https://mycustomer.ir/

اينستاگرام:

https://www.instagram.com/my.customer/

 

 

مديريت اينستاگرام

۲ بازديد

مديريت اينستاگرام چگونه انجام مي‌شود؟

همان‌طور كه پيش‌تر گفتيم  مديريت پستهاي اينتستاگرام مي‌تواند توسط شخص و يا يك تيم انجام شود. البته با توجه به اهميت اين پلتفرم و حساس بودن نحوه مديريت آن اغلب كسب‌وكارها ترجيح مي‌دهند كه اين كار را به يك تيم متخصص بسپاريد.در ادامه مهم‌ترين تخصص‌ها و وظايف تيم مديريت اينستاگرام را براي شما معرفي مي‌كنيم.

مديريت اينستاگرام چيست؟

همان‌طور كه مي‌دانيد امروزه اينستاگرام، يكي از محبوب‌ترين و بهترين نوع شبكه‌هاي اجتماعي است. به‌طوري‌كه طبق آمار و بررسي‌ها، ۳۱٪ افرادي كه بيش از ۷۵ هزار دلار در سال درآمد دارند، در اينستاگرام به‌نوعي فعاليت مي‌كنند.

با توجه به اين موضوع اهميت مديريت اينستاگرام بيشتر از هميشه احساس مي‌شود. در مجموع مديريت اينستاگرام با هدف افزايش تعامل كاربر، ارائه محصولات و خدمات به شيوه‌اي كاربرپسند و درنهايت كسب‌وكارها مي‌باشد.

مديريت پستهاي اينستاگرام اغلب توسط يك تيم متخصص و يا در برخي موارد توسط يك شخص انجام مي‌شود.

با توجه به اينكه پنل مديريت اينستاگرام نياز به تخصص و تجربه كافي دارد و طبيعتاً يك شخص با عنوان ادمين اينستاگرام به‌تنهايي نمي‌تواند همه مهارت‌هاي لازم را براي مديريت اينستاگرام داشته باشد، توصيه مي‌شود كه اين كار را تنها به يك تيم حرفه‌اي و متعهد بسپاريد.


ارائه برنامه و استراتژي هدفمند

مهم‌ترين گام براي شروع، ارائه برنامه اينستاگرام مي‌باشد. پيش از اينكه بتوانيد يك برنامه منظم براي مديريت اينستاگرام طراحي كنيد، بايد در ابتدا شناخت خوبي از اهداف آن سازمان داشته باشيد.

علاوه بر اين بايد تمامي مخاطبان هدف آن كسب‌وكار را شناخته و استراتژي مناسبي براي تعامل بهتر با آن‌ها ترسيم كنيد.

توجه داشته باشيد كه اين بخش از كار داراي حساسيت بسيار بالايي مي‌باشد. پس شخص برنامه‌ريز بايد به‌صورت دقيق از اهداف، كاربران هدف و رقباي آن كسب‌وكار شناخت داشته باشد.

 

 

توليد محتواي متني

پس از اينكه استراتژي مديريت اينستاگرام طراحي شد، بايد بر اساس آن محتواي متني مناسبي را توليد كرد.

برخي براي اين بخش از كار اين تصور را دارند كه هر شخصي كه خواندن و نوشتن بلد باشد، بتواند به بهترين شكل توليد محتواي متني را انجام دهد.

اين در حالي است كه براي توليد محتواي خلاقانه بايد موارد بسياري را بدانيد و متن بسيار كاربرپسند و پرباري را بنويسيد.

به‌طور كلي قلم كارشناس محتوا، نقش مؤثري در جذب كاربران پيج هاي اينستاگرامي دارد. براي مثال بسياري از افرادي كه به عنوان بلاگر در اينستاگرام مشغول هستند، در كوتاه مدت توانسته‌اند با كاربران بسياري تعامل برقرار كرده و باعث پيشرفت پيج خود شوند.

 

درج پست و استوري به‌صورت منظم

اگر بهترين پست‌ها و استوري هاي را توليد كرده باشيد، اما در زمان نامناسبي آن‌ها را درج نماييد، هيچ‌گاه نمي‌توانيد به نتيجه ايده آل خود دست يابيد.

با توجه به اين موضوع درج منظم پست و استوري در پلتفرم مديريت اينستاگرا مي‌تواند تأثير بسياري در ديده شدن شما توسط كاربران داشته باشد.

براي يافتن زمان نيز بايد به نكات و عوامل بسياري توجه كرد براي مثال شما بايد بدانيد مخاطبانتان بيشتر ساكن كدام منطقه هستند و بر اين اساس ساعت فعاليت آن‌ها در اينستاگرام را مشخص كنيد و به انتشار پست بپردازيد.

 

توليد محتواي بصري

از جمله مهم‌ترين بخش‌ها براي مديريت اينستاگرام ، توليد محتواي بصري است. اين بخش از اينستاگرام شامل موارد زير مي‌باشد:

موشن گرافيك ، عكاسي صنعتي ، عكاسي تبليغاتي ، طراحي، ويدئو و تدوين

شخصي كه كار طراحي و ويدئو را انجام مي‌دهد، بايد شناخت كافي از مخاطبان و كسب‌وكار داشته باشد. براي مثال درصورتي‌كه كسب‌وكار درزمينهٔ رستوران و يا كافه باشد، مي‌توان از رنگ قرمز براي جلب‌توجه و همچنين افزايش اشتها استفاده كرد.

توجه داشته باشيد كه برخي از طراحي‌ها، به‌قدري زيبا و درعين‌حال گيرا هستند كه به عنوان يك محتواي وايرال مي‌توانند باعث رشد و پيشرفت شما شوند.

درواقع با استفاده از يك محتواي بصري جذاب مي‌توانيد ره صدساله را يك‌شبه طي كنيد!


تبليغات

پس از گذراندن تمامي مراحل قبل، نوبت به تبليغات مي‌رسد. توجه داشته باشيد كه در اين زمان شما بايد محتواي كافي و جذاب براي ارائه به كاربران داشته باشيد تا تبليغات شما نتيجه‌بخش باشد.

پس براي تبليغات و رسيدن به سودآوري، عجله نكنيد!

تيم مديريت اينستاگرام با بررسي دقيق نوع كسب‌وكار شما، به پيج هاي برتر و اينفلوئنسرهاي مرتبط، تبليغات شما را مي‌سپارد.

اين مرحله اگر به‌درستي صورت بگيرد، مي‌تواند باعث توسعه كسب‌وكار شما در كمترين زمان شود و به‌نوعي به عنوان يك سكوي پرتاب براي پيج شما در دنياي مجازي باشد.

با توجه به اين موضوع به شما پيشنهاد مي‌كنيم براي اينكه بتوانيد به بهترين شكل در هزينه‌هاي خود صرفه‌جويي كنيد، بهتر است كه از پكيج مديريت اينستاگرام براي پيشرفت خود در دنياي مجازي و سودآوري در كمترين زمان، بهره ببريد.

 

 

تماس:

09124777487 _    02126408816  _ 02126408817

نشاني اينترنتي:

https://mycustomer.ir/

اينستاگرام:

https://www.instagram.com/my.customer/

سرمايه گذاري در املاك

۲ بازديد

سرمايه گذاري در ملك 

از اساسي ترين نيازها و دغدغه‌هاي هر فرد تأمين مسكن است. به موجب تأثير مهم مسكن در زندگي افراد و بالا رفتن قيمت ملك و زمين، دولت‌ها تسهيلاتي را در اختيار تمام افراد جامعه قرار مي‌دهند تا از آن استفاده كرده و صاحب خانه شوند.

وام‌ها و تسهيلاتي بانكي به جهت راحت‌تر خريدن مسكن در اختيار افراد گذاشته مي‌شود. از جمله وام‌ها و تسهيلات مسكن كه در ايران وجود دارد عبارت است از:

وام مسكن بازنشستگان، وام مسكن يكم، وام مسكن روستايي، وام مسكن با خريد اوراق بهادار، وام مسكن جوانان و وام مسكن براي بافت فرسوده هستند.

اهميت سرمايه گذاري در املاك در ايران

سرمايه گذاري در ملك تأثير مهمي را در بخش اقتصادي ايران دارد زيرا ساختمان سازي جزء صنايع اول كشور به‌حساب مي‌آيد. سهم بازارهاي ديگر مانند كشاورزي، صنايع معدني و ماشين سازي نسبت به مسكن كمتر مي‌باشد. چشم انداز اين صنعت، با توجه به جمعيت جوان و در حال افزايش در كشور همچنان داغ بوده و روند رو به رشدي خواهد داشت.

 

مزاياي سرمايه گذاري در مسكن

سرمايه گذاري در املاك نسبت به سرمايه گذاري‌هاي ديگر ريسك كمتري دارد.

هنگام تورم در جامعه، ارزش مسكن افزايش پيدا مي‌كند و سرمايه شما بيشتر مي‌شود.

قسمتي از پول سرمايه گذاري در مسكن توسط، تسهيلات دولتي و وام‌ها تأمين مي‌شود.

با بالا رفتن ارزش مسكن ميزان سود پرداختي وام شما بيشتر نمي‌شود و شما نياز نيست هزينه بيشتري بدهيد.

 

روش‌هاي ديگر سرمايه گذاري مسكن

سرمايه گذاري در مسكن، راه‌هاي مختلفي دارد. اگر شما توانايي خريد خانه را نداريد، مي‌توانيد آپارتماني را قبل از اتمام ساخت، پيش خريد كنيد. يا مي‌توانيد ملكي را به شكل مشاركتي با سرمايه گذار ديگري خريداري كنيد.

 

مزيت‌هاي پيش خريد مسكن: قيمت يك آپارتمان غير تحويل به مراتب از قيمت همان آپارتمان به صورت تحويلي، پايين تر است. حال پس از تكميل آن با قيمتي به مراتب بالاتر مي‌توانيد آن را به فروش رسانيد. در پيش خريد مسكن، شما به صورت مرحله اي مبلغ را پرداخت مي‌كنيد. درنتيجه فشار مالي كمتري به شما وارد مي‌شود. همچنين دكوراسيون، كيفيت و طرح وسايل داخل ملك مانند كمدها، كف پوش به سليقه شما خواهد بود.

 

مقايسه سرمايه گذاري در مسكن با سرمايه گذاري در بورس:

سرمايه گذاري حوزه‌هاي متنوعي دارد. از جمله سپرده بانكي، خريد سكه، صندوق سرمايه گذاري، بورس و فرابورس و … . اين نوع سرمايه گذاري‌ها نياز به تخصص و تحقيق علمي دارند. در غير اين صورت امكان دارد سرمايه تان را از دست بدهيد. ولي سرمايه گذاري در مسكن به مهارت و تخصص خاصي نياز ندارد.

بازار بورس محبوبيت زيادي بين سرمايه گذاران دارد و مي‌تواند پر سود باشد اما براي ورود و سرمايه گذاري در اين بازار بايد از دانش كافي برخوردار باشيد تا دچار ضرر نشويد. همچنين جهت سرمايه گذاري در بورس نياز به كارگزاري معتبر يا واسطه‌اي مورد اطمينان داريد. در حالي كه براي خريد مسكن نياز به واسطه و مطالعات عميق نداريد و با پرس و جو در چند منطقه و توجه به ميزان سرمايه تان مي‌توانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد.

 

كنترل كامل روي سرمايه مسكن

در بازارهاي سرمايه گذاري ديگر مانند ارز، طلا و بورس و فرابورس ريسك پايين آمدن ارزش آن‌ها وجود دارد؛ كه وابسته به عوامل مختلف است. همين‌طور در سرمايه گذاري‌هاي ديگر مثل سكه مسائلي همچون هزينه نگهداري، ترس از به سرقت رفتن و گم شدن وجود دارد. در حالي كه پس از خريد مسكن شما روي دارايي‌تان كنترل صد در صد داريد.

 

امنيت رواني صاحب‌خانه بودن

هزينه پرداخت اجاره و رهن نيمي از درآمد قشر متوسط جامعه را شامل مي‌شود. همچنين در كشور ما كه قيمت‌ها ثابت نيست و ميزان رهن و اجاره روز بروز در حال افزايش است اجاره نشينان را دچار نگراني كرده است. اجاره نشيني در كشورهايي كه قيمت‌ها داراي ثبات بوده گزينه مناسبي است چراكه مشكلات تعميرات منزل، هزينه ماليات و پرداخت بيمه را ندارند. ولي در كشور ما با توجه به شرايط موجود، خريد مسكن گزينه مناسب‌تري است و موجب امنيت رواني فرد مي‌شود.

سرمايه گذاري در استارت آپ

۲ بازديد

براي اينكه سرمايه گذاري در استارت آپ توأم با موفقيت باشد، در ابتدا، بايد استارت آپ و نوع فعاليت آن را بررسي كنيد و نسبت به اهداف خود آگاهي كامل را به دست آوريد. سپس براي تكميل تيم از افرادي كه دانش كافي در زمينه فعاليت شما دارند را، استفاده كنيد. در آخر با توجه به هدف استارت آپ و هم فكري تيم تخصصي تان روش سرمايه گذاري خود را انتخاب كنيد.

نكاتي كه پيش از انتخاب سرمايه گذار در استارت آپ بايد بدانيد

براي آنكه بتوانيم بهترين نوع سرمايه گذاري در استارت آپ تان را انتخاب كنيد بهتر است به نكات زير توجه كنيد:

ميزان تخصص و دانش تيم مورد بررسي قرار گيرد.

سابقه كار و تجربه تيم يا كارآفرين استارت آپ بررسي شود.

درآمد زايي فعاليت استارت آپ در زمان فعلي و آينده بررسي شود.

تمام فعاليت استارت آپ شفاف سازي شود و هيچ نقطه مبهمي وجود نداشته باشد.

سرمايه گذار بايد مبلغي را سرمايه گذاري كند كه در صورت از دست دادن، توان جبران آن را داده باشد.

استفاده از هوش سرمايه گذار، براي ادامه راه استارت آپ مي‌تواند بسيار سودمند باشد. پس سعي كنيد روابط طرفين به شكل مثبت شكل گيرد.

كارآفرين عمل‌گرا باشد و ايده‌هايش قدرت محقق شدن و سودآوري را داشته باشند. در اين شرايط سرمايه گذار با آسودگي خاطر سرمايه مورد نياز را در اختيار كار آفرين يا تيم استارت آپ قرار مي دهد.

يكي از اصول قابل توجه در سرمايه گذاري اين است كه فرد تمام سرمايه شخصي خودش را مانند ماشين و منزل و … استفاده نكند. چراكه در صورت شكست در پروژه ممكن است تمام سرمايه اش از بين برود.

روش هاي سرمايه گذاري در استارت آپ

استفاده از سرمايه شخصي

به روشي كه شما از سرمايه خودتان استفاده مي‌كنيد سرمايه شخصي ميگويند. حال اين سرمايه ممكن است متعلق به خودتان باشد يا اقوام و آشناياني كه اين سرمايه را در اختيار شما قرار مي‌دهند.

ويژگي‌هاي سرمايه گذاري شخصي:

معمولاً در اين روش سرمايه گذار، سرمايه محدودي دارد در نتيجه روند كارها كندتر پيش مي‌رود و براي رسيدن به سود زمان بيشتري نياز است.

بازاريابان معتقدند اگر يك استارت آپ تلاش كند هزينه‌ها را، از طريق سرمايه شخصي پرداخت كند، شانس بيشتري براي رسيدن به هدف خواهد داشت.

استفاده از سرمايه بيروني

در اين روش شما از فرد يا سازماني مبلغي را براي سرمايه گذاري قرض مي‌گيريد. سازمان اين سرمايه را در اختيار شما قرار مي‌دهند؛ مانند وام‌هايي كه بانك‌ها و صندوق‌هاي مالي با شرايط و ضوابط خود در اختيارتان قرار مي‌دهند.

ويژگي‌هاي سرمايه گذاري بيروني

نسبت به روش قبل زودتر و راحت‌تر به هدفتان خواهيد رسيد.

گرفتن وام زماني باعث موفقيت شما مي‌شود كه در بازه زماني مشخص به سود مكفي دست پيدا كنيد. تا علاوه بر پرداخت بدهيتان، بازده مالي خوبي براي استارت آپ شما داشته باشد. در غير اين صورت اعتبار و سرمايه خودتان را از دست خواهيد داد و مجبور به پرداخت جريمه دير كرد وام نيز مي‌شويد.

شراكت با افراد حقيقي يا حقوقي (شراكت در سهام(

در اين روش شخص يا سازماني مبلغي را به عنوان سرمايه به شما مي‌دهند و شما نيز مقدار مشخصي از سهام استارت آپ را به آن شخص حقيقي يا حقوقي واگذار مي‌كنيد. نسبت به روش قبلي افراد و مجموعه‌هاي كمتري حاضر هستند با اين شرايط، سرمايه را در اختيار شما بگذارند.a

ويژگي‌هاي شركت در سهام:

اين روش براي استارت آپ هايي كه براي رسيدن به سود به زمان بيشتري نياز دارند، مناسب است.

در سرمايه گذاري سهامي شما استرس پرداخت قسطي يا بدهي خود به صورت كامل را در زمان محدود نداريد.

در اين روش شما مي‌توانيد از علم و تجربه شركت يا فردي كه با آن شريك شده‌ايد، بهره ببريد و به نتيجه بهتري دست پيدا كنيد.

تلفن همراه

905373860723+

٩٠۵٣۴٠۶٢۵۵٩١+

منبع:

https://arminardalan.com/

 

 

مهاجرت خوداشتغالي

۳ بازديد

 درباره  مهاجرت خوداشتغالي

مهاجرت خوداشتغالي يكي از بهترين برنامه هاي مهاجرتي براي افراد خوداشتغال مي باشد كه بدون نياز به سرمايه گزاري يا داشتن نمره آيلتس بالا ميتوانيد براي اقامت دائم كانادا اقدام كنيد. اقامت دائم كانادا از طريق اين برنامه به تمام اعضاي خانواده تعلق ميگيرد.

متقاضيان اين برنامه بايد افسر مهاجرتي را قانع كنند كه پس از دريافت اقامت دائم كسب و كار خود را در كانادا ادامه ميدهند و از همين راه كسب درآمد و به پيشرفت هنر يا ورزش كانادا كمك خواهند كرد. براي قوي تر شدن پرونده شما، دفتر ما با مشاورين رسمي كسب و كار در كانادا همكاري ميكند تا طرح تجاري (Business Plan) مختص به رشته كاري شما و شرايط اقتصادي كانادا تهيه كند.

افراد خوداشتغال از طريق دو گروه (هنرمندان و فعالان امور فرهنگي؛ ورزشكاران و فعالان امور ورزشي) ميتوانند براي اقامت دائم كانادا اقدام كنند.

فرد خوداشتغال به كسي گفته ميشود كه كارمند كسي نباشد و از طريق كسب و كار خودش كسب درآمد ميكند. فرد خوداشتغال به هيچ عنوان نبايد از شركتي يا شخصي حقوق به عنوان كارمند دريافت كرده باشد.

با وجود اينكه اداره مهاجرت كانادا هيچ سرمايه حداقلي براي متقاضيان اين برنامه اعلام نكرده است، متقاضيان اين برنامه بايد پشتيوانه مالي مناسبي داشته باشند و مدارك مالي قوي ارائه دهند. داشتن سرمايه لازم براي شروع كسب و كار خود در كانادا شانس شما را افزايش ميدهد و دفتر ما ميزان اين سرمايه را بر اساس رشته كاري شما، تعداد اعضا خانواده و طرح تجاري (Business Plan) به شما توصيه ميكند.

پس از اينكه افسر مهاجرت توجيح شود كه شما فرد خوداشتغال هستيد، پرونده شما از طريق سيستم امتيازبندي بررسي ميشود.

يكي از پيچيدگي هاي اين برنامه، ثابت كردن سابقه خوداشتغالي است. شما با داشتن مدارك كاري كامل ميتوانيد ثابت كنيد كه خوداشتغال هستيد. با توجه به تعداد زياد حرفه هاي خوداشتغالي، مدارك مورد نياز هر رشته متفاوت است و دفتر ما براي قوي تر كردن پرونده شما تمام اطلاعات و مدارك لازم را براي هر رشته خوداشتغالي در اختيار شما ميگذارد و در تكميل آن شما را ياري مي كند.

پنج فاكتور قسمت امتيازبندي:

تحصيلات

دانش زبان انگليسي يا فرانسه

تطبيق پذيري

سابقه كار

سن

جالب است بدانيد، برخلاف برنامه هاي امتيازي ديگر مهاجرتي، در اين برنامه بين سنين ۲۱ تا ۵۰ سال امتياز كامل سن را دريافت ميكنند.

بنابراين، با وجود اينكه داشتن مدرك زبان براي اين برنامه الزامي نيست، داشتن آن شانس شما را در اين برنامه افزايش ميدهد و دفتر ما حتما به شما توصيه ميكند تا مدرك زبان داشته باشيد. داشتن آيلتس جنرال ۷ به شما امتياز كامل زبان را اعطا ميكند.

داشتن ۵ سال سابقه كار نيز به شما امتياز كامل سابقه كار را اعطا ميكند. همينطور، با داشتن مدرك فوق ليسانس يا بالاتر امتياز كامل تحصيلات را دريافت ميكنيد.

تطبيق پذيري شامل چهار دسته ميشود كه با داشتن هركدام به شما امتيازي تعلق ميگيرد:

اگر متاهل هستيد، براي تحصيلات همسرتان؛

اگر شما يا همسرتان در كانادا تحصيل كرده ايد

اگر شما يا همسرتان داراي حداقل يك سال سابقه كار در كانادا هستيد

و همينطور اگر شما يا همسرتان داراي خانواده درجه يك يا دو در كانادا هستيد كه شهروند يا مقيم كانادا هستند.

ورزشكاران و فعالان امور ورزشي

اين گروه از افراد كه داراي سوابق زير هستند، در اداره مهاجرت كانادا به عنوان خود اشتغال شناخته شده اند:

دو سال سابقه كار خوداشتغالي در زمينه فعاليت هاي ورزشي در ۵ سال گذشته؛ يا

دو سال سابقه كار خوداشتغالي در زمينه فعاليت هاي ورزشي در سطح بين المللي در ۵ سال گذشته؛ يا

يك سال سابقه كار خود اشتغالي در زمينه فعاليت هاي ورزشي به اضافه يك سال سابقه فعاليت هاي ورزشي در سطح بين المللي

هنرمندان و فعالان امور فرهنگي

اين گروه از افراد كه داراي سوابق زير هستند، در اداره مهاجرت كانادا به عنوان خود اشتغال شناخته شده اند:

دو سال سابقه كار خوداشتغالي در زمينه فعاليت هاي فرهنگي – هنري در ۵ سال گذشته؛ يا

دو سال سابقه فعاليت هاي فرهنگي – هنري در سطح بين المللي در ۵ سال گذشته؛ يا

يك سال سابقه خود اشتغالي در زمينه فعاليت هاي فرهنگي – هنري به اضافه يك سال سابقه فعاليت هاي فرهنگي – هنري در سطح بين المللي

تماس:

02122749188

منبع:

https://moshiriconsulting.com/

 

 

مراقبت هاي حين بارداري

۱ بازديد

 

دوران بارداري يكي از مهم‌ترين و حساس‌ترين زمان‌ها در طول زندگي يك زن به‌حساب مي‌آيد. به‌طوركلي، از زماني كه شما تصميم به بارداري مي‌گيريد، دوران بارداري شما آغاز مي‌شود. يكي از اقدامات مهمي كه بايد پيش از بارداري انجام دهيد، يافتن يك پزشك متخصص و باتجربه در زمينه زنان و زايمان است تا بتواند شما را در اين دوران نسبتا سخت اما شيرين همراهي كند. البته داشتن يك مشاور متخصص تنها در زمان بارداري مفيد نيست. شما با مراجعه به يك پزشك حاذق مي‌توانيد بهترين زمان را باتوجه‌به شرايط جسمي و روحي خود براي بارداري انتخاب نماييد. دكتر ناهيد مظاهري، يكي از پزشكان باتجربه و شناخته شده در اين زمينه هستند. شما مي‌توانيد با مراجعه به مطب ايشان، بهترين مشاوره‌ها را در زمان بارداري، قبل و بعد از آن دريافت كنيد.

نقش ويتامين‌ها در مراقبت هاي حين بارداري

درصورتي‌كه مي‌خواهيد كودكي سالم از نظر نخاع و مغزي داشته باشيد، بايد حتما در دوره بارداري روزانه حداقل 400 ميلي‌گرم اسيدفوليك مصرف كنيد. براي اينكه بيشترين تاثير را داشته باشد، بايد مدتي پيش از بارداري شروع به مصرف آن كنيد. مصرف ويتامين‌هاي مختلف در زمان بارداري هم بسيار مهم است. بااين‌حال، بايد زير نظر پزشك و به‌اندازه كافي مصرف گردد. هرگونه مصرف بي‌رويه مانند مصرف بيش از حد ويتامين A اثرات منفي بخصوص بر روي نخاع و قلب جنين خواهد گذاشت. حتي در برخي موارد نقص‌هاي مادرزادي مي‌تواند از مصرف بيش از حد آن حاصل گردد. براي اينكه بتوانيد دوران بارداري خود را با نهايت آرامش و سلامت بگذرانيد، نياز است تا در اين دوران توسط يك پزشك دلسوز، متعهد و باتجربه معاينه و مشاوره شويد. خدمات ارائه شده در مطب دكتر ناهيد مظاهري مي تواند نيازهاي شما را در دوران بارداري، قبل و بعد از آن برطرف نمايد. مشاوره پيش از بارداري، مراقبت هاي حين بارداري، مراقبت هاي دوران پس از زايمان و شيردهي از جمله خدماتي است كه توسط دكتر ناهيد مظاهري ارائه خواهد شد.

مراقبت هاي حين بارداري چگونه است؟

مراقبت هاي دوران بارداري، شامل تقويت عادت‌هاي خوب و حذف رفتارهاي ناسالم در همه زمينه‌ها مي‌شود. تغذيه و فعاليت‌هاي بدني از جمله نكاتي است كه بايد در دوران بارداري به آن‌ها توجه شود. وضعيت جسماني يك بانوي باردار بايد همواره توسط پزشك چك شود. داشتن يك برنامه غذايي مناسب، مصرف مكمل‌هاي غذايي لازم و احيانا داروهايي كه براي سلامت مادر و جنين الزامي هستند بايد همواره توسط پزشك چك شود. مراقبت هاي حين بارداري براي بارداري‌هاي تك قلو و دوقلو نيز متفاوت هستند.

برنامه غذايي مادر در دوران بارداري بايد چگونه باشد؟

نقش تغذيه در سلامت مادر و جنين در دوران بارداري بر هيچ‌كس پوشيده نيست. از مراقبت هاي حين بارداري مي‌توان به برنامه غذايي دقيق و سالم اشاره كرد كه توسط يك پزشك باتجربه قابل‌برنامه‌ريزي است. يك مادر به طور طبيعي بايد در دوران بارداري حدود 9 تا 12 كيلوگرم وزن اضافه كند. داشتن يك رژيم غذايي سالم متشكل از همه گروه‌هاي غذايي، مي‌تواند به اين مسئله كمك كند. مصرف گوشت، تخم‌مرغ، ماهي (البته نه به مقدار زياد)، لبنيات، ميوه‌ها و سبزي‌هاي تازه در اين دوران از اهميت بالايي برخوردار است. كافئين و مواد غذايي قند دار نظير شيرين‌كننده‌هاي صنعتي بايد طبق نظر پزشك و به‌صورت كنترل شده مصرف شوند.

نحوه مراجعه به پزشك در زمان بارداري

پس از آن كه متوجه بارداري خود شديد، در اولين گام به پزشك متخصص مورد اعتماد خود مراجعه كنيد. زيرا لازم است تا قبل از پيشرفت بارداري، مجموعه‌اي از آزمايش‌ها و تست‌هاي پزشكي انجام گيرد. اين كار به شما كمك مي‌كند تا دوران بارداري بدون استرس و نگراني پشت سر گذاشته و در نهايت نوزادي سالم به دنيا آوريد. در اولين مراجعه‌اي كه به پزشك خود داريد، دو تست اصلي خون و ادرار از شما گرفته مي‌شود تا برخي پارامترها بررسي گردد. اندازه‌گيري ميزان باكتري‌هاي موجود در ادرار، تست ميزان پروتئين موجود در بدن، بررسي وضعيت قند و ديابت مادر، تعيين گروه خوني و اندازه‌گيري آهن بدن از جمله اهداف آزمايش‌هاي اوليه به شمار مي‌آيد. بررسي وضعيت بيمار از نظر بيماري‌هاي عفوني نظير HIV و هپاتيت و بيماري پره اكلامپسي يا همان فشارخون بالاي دوران بارداري نيز در روزهاي اول بارداري بسيار اهميت دارد. پزشك شما بايد از همان ابتداي كار وضعيت رحم، شكل و اندازه آن را از طريق معاينه لگن ارزيابي نمايد. انجام پاپ‌اسمير هم يكي ديگر از اقدامات احتياطي به‌منظور غربالگري سرطان دهانه رحم به شمار مي‌رود كه بايد انجام شود. در طول دوران بارداري بايد طبق برنامه زمان‌بندي‌شده به پزشك خود مراجعه كنيد تا با انجام سونوگرافي، رشد و وضعيت كودك بررسي گردد. معاينه مرتب سينه هم جزو معاينات دوره بارداري به‌حساب مي‌آيد كه بايد به طور منظم انجام شود.

 

تلفن

031-36205522

031-36205796

031-36247507

وبسايت:

 

https://drmazaherii.com/

طراحي و ساخت ويلا و باغ

۴ بازديد

شركت خط و خاك يكي از برترين و شناخته‌شده‌ترين شركت‌هاي معماري در كشور است كه با بهره‌مندي از تيم مهندسان و مشاوران ارشد عمران، آماده ارائه انواع خدمات طراحي و ساخت ويلا و باغ به هم‌وطنان عزيز مي‌باشد. ما در شركت خط و خاك، فضاي ويلا و باغ شما را با به‌كارگيري بهترين و جديدترين متدهاي روز دنيا طراحي كرده و طرحي دل‌فريب و رؤيايي را در اختيار شما عزيزان قرار مي‌دهيم.

شركت خط و خاك باسابقه‌اي درخشان و موفقيت‌آميز در اجراي پروژه‌هاي ساختماني كوچك، بزرگ و متوسط در سراسر كشور، علاوه بر خدمات طراحي، مشاوره و اجراي پروژه‌هاي ويلايي، آماده ارائه خدمات متنوع ديگري از قبيل طراحي ساختمان، مديريت، نظارت و اجراي پروژه‌هاي ساختماني، خدمات نوسازي و بازسازي ساختمان، طراحي باغ و روف گاردن، طراحي نما، طراحي دكوراسيون داخلي، مشاوره و محاسبه هزينه‌هاي ساخت‌وساز و … به مشتريان گرامي خود مي‌باشد.

 

خدمات شركت خط و خاك درزمينهٔ ساخت ويلا و باغ

با استفاده از خدمات منحصربه‌فرد شركت خط و خاك، ويلا و باغ رؤيايي شما در كوتاه‌ترين زمان ممكن، با به‌كارگيري بهترين مصالح و متريال و با مناسب‌ترين قيمت، طراحي و ساخته مي‌شود.

 

برخي از خدمات ما در شركت خط و خاك عبارت است از:

 

طراحي و ساخت ويلا و باغ

ساخت و بازسازي ويلا

احداث باغ ويلا

طراحي و ساخت روف گاردن

محوطه‌سازي در فضاي باير

احداث آب‌نما، استخر، آلاچيق

و...

 

هزينه‌هاي ساخت ويلا و باغ

هزينه‌هاي اصلي ساخت ويلا و باغ شامل هزينه‌هايي است كه براي خريد مصالح و تجهيزات ويلا صرف مي‌كنيد. اين هزينه‌ها معمولاً بر اساس هر مترمربع از فضاي كلي سازه، محاسبه مي‌شوند. البته اين قيمت‌ها در شهرهاي كوچك متفاوت است و با توجه به نوسانات قيمت در بازار مصالح، متغير مي‌باشند.

 

هزينه‌هاي جانبي نيز شامل هزينه‌هاي اخذ مجوز، هزينه ساخت و نصب كابينت‌ها، نقاشي، محوطه‌سازي، خريد و نصب تأسيسات الكتريكي و مكانيكي، نصب تجهيزات امنيتي براي حفاظت از ويلا و … است. اين هزينه‌ها در صورت تمايل به ساخت استخر و روف گاردن، تغيير زيادي مي‌كنند.

 

طراحي و ساخت ويلا

ويلا ساختماني است كه در محوطه يك باغ يا فضاي سبز بنا شده است و در طراحي ويلا و باغ، فضاي سبزي كه ويلا در آن قرار دارد، از اهميت ويژه‌اي برخوردار است. به بياني ساده‌تر، ويلا معمولاً به شكل ساختماني مجلل و لوكس با امكاناتي ويژه است كه در دل طبيعت يا در محوطه يك باغ ساخته مي‌شود. به‌طورمعمول ساختمان ويلا از چهار طرف قابل‌رؤيت است و طراحي نقشه و پلان آن با خانه‌هاي شهري تفاوت‌هاي زيادي دارد.

 

انواع ويلا

امروزه سبك‌هاي بسيار زيبا و متنوعي در ساخت ويلا و باغ وجود دارد كه ازجمله پرطرفدارترين آن‌ها عبارت‌اند از:

ويلاهاي سبك مديترانه‌اي

ويلاهاي سبك سنتي

ويلاهاي سبك مدرن

ويلاهاي هوشمند و فوق مدرن

ويلاهاي سبك تركيه‌اي

ويلاهاي سبك ساحلي

ويلاهاي سبك خانه‌هاي ييلاقي

و...

 

به‌طوري كلي مهم‌ترين عوامل تأثيرگذار در تعيين ميزان هزينه‌هاي ساخت ويلا و باغ شامل موارد زير است:

 

محل پروژه

متراژ كل محوطه

كيفيت مصالح و متريال بكار رفته

ناظر و مجري ساخت

امكانات و تجهيزات اضافي

متراژ ساخت ويلا (متراژ كل طبقات)

محوطه‌سازي (روف گاردن، استخر، آب‌نما و باغ و باغچه‌اي كه نياز به كف سازي و گل‌كاري داشته باشد.)

سخن پاياني

در آخر پيشنهاد مي‌شود كه كار طراحي و ساخت ويلاي رؤيايي خود را به شركت معتبر و شناخته‌شده خط و خاك بسپاريد و از بهترين گروه مهندسان و مشاوران معماري براي اجراي عمليات ساخت‌وساز خود استفاده نماييد.

 

 شركت خط و خاك با بهره‌مندي از كادري مجرب و باتجربه، آماده ارائه كليه خدمات طراحي، ساخت و اجراي تخصصي پروژه‌هاي ساختماني بوده و با استفاده از جديدترين متدها و الگوها شما در طراحي و ساخت حرفه‌اي انواع ويلا و باغ، در سبك‌هاي مدرن و كلاسيك، همراهي مي‌نمايد.

همين امروز با كارشناسان حرفه‌اي و مجرب ما در شركت خط و خاك تماس بگيريد.

وبسايت: https://khatokhak.com/

مشهد، بزرگراه ازادي، برج سامان، مديريت: محمدرضا ابريشمي

۰۹۱۵۰۲۹۴۸۲۸

۰۵۱-۳۶۵۸۵۲۰۷

شنبه تا پنجشنبه: ۷:۰۰ - ۱۷:۰۰

 

 

طراحي ساختمان

۲ بازديد

شركت خط و خاك يك شركت شناخته‌شده و پيشرو در صنعت ساختمان‌سازي است كه با بهره‌مندي از بهترين و مجرب‌ترين مهندسان و مشاوران معماري، آماده ارائه مجموعه‌اي از باكيفيت‌ترين خدمات طراحي ساختمان، طراحي و معماري سازه، خدمات مشاوره، نظارت، مديريت و اجراي پروژه‌هاي ساختماني، طراحي داخلي، طراحي نما، نوسازي منازل مسكوني و اداري، مشاركت در ساخت، طراحي حرفه‌اي ويلا و باغ و…به شما عزيزان مي‌باشد.

مهندسان و مشاوران معماري ما در شركت خط و خاك با بهره‌مندي از دانش و تجربه كافي مي‌توانند با طراحي پلان، طراحي نما، مدل‌سازي سه‌بعدي، طراحي دكوراسيون داخلي، طراحي محوطه‌سازي، ساخت انيميشن پروژه‌هاي معماري و بسياري موارد ديگر، همواره شما را در ساخت پروژه‌هاي ساختماني و معماري همراهي كنند.

 

طراحي ساختمان مسكوني و اجراي داخلي

اجراي پروژه‌هاي ساختماني، فرايند بسيار پيچيده‌اي است كه نياز به برنامه‌ريزي و تعيين استراتژي‌ها و انتخاب مسيري مشخص دارد. چنانچه تصميم داريد ساختمان موردنظر خود را طراحي و اجرا كنيد، بهتر است از همان ابتدا به فكر طراحي داخلي آن باشيد و پروسه طراحي و اجراي بناي خود را طبق نقشه و پلان مشخصي پيش ببريد.

 

با استفاده از خدمات طراحي ساختمان شركت خط و خاك مي‌توانيد به مجموعه‌اي از به‌روزترين و كاربردي‌ترين استراتژي‌هاي اجراي نقشه و پلان دسترسي داشته باشيد.

 

بازسازي داخلي انواع بناهاي مسكوني، اداري و تجاري

بسياري از افراد به دليل صرفه‌جويي در هزينه‌ها و يا هر دليل ديگر ترجيح مي‌دهند فضاي داخلي ساختمان خود را با ايجاد تغييراتي جزئي يا اساسي، بازسازي و يا نوسازي كنند. اجراي صحيح و اصولي بازسازي داخلي ساختمان نيز نيازمند تخصص، مهارت‌هاي فني و تجربه و دانش مي‌باشد و اگر اين كار بر طبق اصول و استانداردهاي معماري انجام نشود، موجب بروز خسارت‌هاي جبران‌ناپذيري خواهد شد.

 

شركت خط و خاك با بهره‌مندي از كارشناسان و مهندسان معماري و عمران آماده است تا كليه خدمات ساخت‌وساز ازجمله نوسازي و بازسازي ساختمان، اجراي دكوراسيون داخلي، نوسازي نما، طراحي نقشه معماري و… را به متقاضيان محترم ارائه دهد.

 

 تيم فني ما در شركت خط و خاك باسابقه اجراي پروژه‌هاي متعدد، از ابتدا تا انتهاي پروژه‌هاي ساختماني در كنار شما خواهند بود و متبحرترين مهندسان و كارشناسان عمران كه آن‌ها نيز داراي سابقه‌اي درخشان مي‌باشند، طراحي نقشه‌هاي سازه و تأسيسات ساختمان شما را به عهده مي‌گيرند.

 

همچنين مي‌توانيد مراحل اخذ مجوز تخريب ساختمان و شروع اجراي ساختمان جديد خود را به تيم حرفه‌اي اجرا و نظارت شركت خط و خاك بسپاريد و از بهترين و باكيفيت‌ترين خدمات بهره‌مند شويد.

 

شركت خط و خاك متشكل از تيمي مجرب و حرفه‌اي است كه با به‌كارگيري جديدترين سبك‌ها (مدرن و كلاسيك) و متدهاي طراحي ساختمان، بنايي زيبا، منحصربه‌فرد و باكيفيت به شما تحويل مي‌دهد.

 

برخي از خدمات شركت خط و خاك

طراحي ساختمان و اجراي تخصصي پروژه‌هاي لوكس معماري با كاربري‌هاي مختلف مسكوني، تجاري، اداري و

طراحي معماري داخلي با استفاده از جديدترين متدهاي روز

طراحي و مطالعات نقشه‌هاي معماري، سيستم الكتريكي و مكانيكي ساختمان

طراحي و اجراي پروژه‌هاي ساختماني از صفر تا صد

نظارت و مديريت پروژه‌هاي ساختماني

طراحي و اجراي تخصصي نماي بنا، محوطه‌سازي و روف گاردن، ديوار حياط و...

ارائه مشاوره درزمينهٔ طراحي دكوراسيون داخلي

طراحي مدرن‌ترين آشپزخانه‌هاي روز دنيا به همراه كابينت و كناف

طراحي كناف سقف و ديوار داخلي واحدها

طراحي نورپردازي در فضاي مشاعات، لابي، راه‌پله و داخل واحدها

ارائه مشاوره و طراحي فضاهاي خاص نظير آلاچيق‌ها، مسترها، سرويس‌ها، سونا، استخر و...

طراحي نماي ساختمان‌هاي قديمي به‌منظور بازسازي و نوسازي با حداقل تغييرات و هزينه

طراحي و اجراي فضاهاي ويلايي و باغ به سبك‌هاي كلاسيك، مدرن و لوكس

و...

برخي از مهم‌ترين اهداف شركت خط و خاك عبارت‌اند از:

استفاده از جديدترين متدهاي دنيا در طراحي ساختمان

ارائه كاربردي‌ترين خدمات مشاوره تخصصي درزمينهٔ ساخت‌وساز

جلب رضايت مشتريان از ابتدا تا انتهاي پروژه

سخن پاياني

شركت خط و خاك يك شركت طراحي معماري و اجراي پروژه‌هاي ساختماني است كه با تكيه‌بر سال‌ها تجربه و دانش همكاراني متخصص، حرفه‌اي و باسابقه‌اي درخشان توانسته است پروژه‌هاي ساختماني متنوعي را از ابتدا تا انتها مديريت و اجرا نمايد. ازجمله خدمات شركت خط و خاك مي‌توان به طراحي معماري ساختمان، طراحي نما، طراحي محوطه، طراحي دكوراسيون داخلي، مشاوره و مجري پروژه‌هاي ساختماني، نظارت و مديريت ساخت‌وساز، بازسازي و نوسازي منازل مسكوني و اداري و… اشاره كرد.

 

همين امروز با كارشناسان حرفه‌اي و مجرب ما در شركت خط و خاك تماس بگيريد.

وبسايت: https://khatokhak.com/

مشهد، بزرگراه ازادي، برج سامان، مديريت: محمدرضا ابريشمي

۰۹۱۵۰۲۹۴۸۲۸

۰۵۱-۳۶۵۸۵۲۰۷

شنبه تا پنجشنبه: ۷:۰۰ - ۱۷:۰۰