تبليغات بنري در سايت
تبليغات بنري در سايت ها
يكي از بهترين و مرسوم ترين روش هاي تبليغاتي به صورت آنلاين، تبليغات بنري در سايت ها مي باشد. اين نوع تبليغ در برند سازي و ارائه محصول و خدمات نقش مؤثري دارد. چرا كه به وسيله تبليغات بنري، در ويترين و نماي پر بازديدترين و بهترين وب سايت هاي كشور قرار مي گيريد و كاربران زيادي تبليغ شما را مشاهده مي كنند. تبليغات بنري در سايت ها در واقع تبليغات بيلبوردي در فضاي مجازي هستند. در ادامه مزاياي تبليغات بنري را براي شما آورده ايم؛
مزيت بهكارگيري تبليغات بنري در سايت
به طرق مختلف مي توانيد محصول را به نمايش بگذاريد
افزايش شهرت و آگاهي از برندتان
هزينه تبليغات بنري به صرفه است
مي توانيد گزارشي از تبليغ خود به دست بياوريد
مزيت بهكارگيري تبليغات بنري در سايت
تبليغات بنري فقط به گذاشتن عكس محدود نمي شوند. بلكه شما مي توانيد محصول را به صورت انيميشن، نمايش اسلايدها و … به نمايش بگذاريد. با چنين روش هايي كاربر بيشتر ترغيب مي شود كه از تبليغ شما ديدن كند.
برندسازي و افزايش شهرت و آگاهي با تبليغات بنري
با قرار گرفتن تبليغتان در سايت هاي مختلف افراد زيادي از تبليغ شما ديدن مي كنند. همچنين وقتي فردي وارد سايتي مي شود، حتي اگر با تمركز به تبليغ شما نگاه نكند، ناخودآگاه تبليغ در گوشه اي از ذهنش ثبت مي شود. به همين سبب اين نوع تبليغات نقش مؤثري در معرفي محصول و برند دارند.
هزينه تبليغات بنري به صرفه است
بر خلاف بسياري از تبليغات آنلاين كه هزينه هاي زيادي دريافت مي كنند، شما مي توانيد در تبليغات بنري، هزينه معقولي بپردازيد. براي مثال مي توانيد به صورت كليكي، هزينه تبليغ را بدهيد. بر اين اساس كه اگر كاربران پس از مشاهده تبليغ بر روي آن كليك كنند و وارد آن شوند، از هزينه شما كم مي شود. اين روش بسيار به صرفه و معقول است، چرا كه شما به خاطر افرادي كه خودشان مي خواهند از تبليغتان ديدن نمايند، هزينه مي پردازيد.
ميتوانيد گزارشي از تبليغ خود بدست آوريد
بر اساس تبليغات بنري در سايت ها، شما مي توانيد نتايج تبليغ را مشاهده كنيد،
براي مثال مي توانيد ببينيد كه چند نفر بر روي تبليغ شما كليك كرده اند يا تبليغ شما تا چه اندازه مؤثر واقع شده است.
در صورت به دست آوردن نتايج مثبت، شما بيشتر راغب مي شويد كه براي اين نوع تبليغ سرمايه گذاري كنيد.
مشاوره ديجيتال ماركتينگ
براي اينكه به تأثير تبليغات بنري بيشتر پي ببريد به آمارهاي زير در رابطه با شبكه هاي اجتماعي و دنياي مجازي توجه فرماييد؛
نمايش آگهي هاي تبليغاتي در موبايل، مي تواند آگاهي از برند را ۴۶% افزايش دهد.
از هر ۱۰ كاربر، چهار نفرشان برند مورد علاقه شان را در شبكه هاي اجتماعي فالو كرده اند.
۸۴% مصرف كنندگان بين گروه سني ۱۸-۲۹ تمايل دارند كه به صورت آنلاين خريد خود را انجام دهند.
۳۷% افرادي كه به صورت آنلاين خريد مي كنند، مي گويند كه از شبكه هاي مجازي براي خريد كردنشان الهام مي گيرند.
۶۵% تبليغ كنندگان مي گويند كه تبليغات كليكي و بنري در طول يك سال، نقش مؤثر و مفيدي براي آنها داشته است.
بنابراين با توجه به اهميت شبكه هاي اجتماعي متوجه مي شويم، كه افراد اغلب از طريق اين شبكه ها و فضاي مجازي تمايل دارند كه با محصولات و برندها آشنا شوند. پس تبليغات بنري در سايت ها مي تواند با استقبال زيادي مواجه شود. به همين سبب با توجه به هزينه به صرفه و استقبال از اين نوع تبليغ، بهتر است كه از تبليغات بنري بهره مند شويد. تيم “مشتري من” با داشتن كارشناسان حرفه اي در اين زمينه، مفتخر است كه تبليغات بنري را به بهترين شكل براي شما انجام دهد، تا نتايج مثبتي دريافت كنيد.