روابط عمومي

مشاور ديجيتال ماركتينگ

سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۳

روابط عمومي

۵ بازديد

روابط عمومي در بازاريابي

وابط عمومي، در واقع به مفهوم متقاعد كردن آدم‌هاست. براي اينكه ايده يا محصول خود را بفروشيد يا از حُسن اعمال و اقدامات شركت‌تان به ديگران بگوييد، بايد مخاطب را متقاعد و توجيه كنيد.

روابط عمومي بالا سبب مي شود كه مردم به شما و برندتان اعتماد كنند و گاهي بسيار بيشتر از تبليغات بر روي مخاطبان تأثير مي گذارد و افراد و سازمان ها را بيشتر به خود جذب مي كند.

به همين سبب برقراري ارتباط با مخاطبين، لازمه حياتي تمام سازمان ها مي باشد. در اين راستا بازاريابان زيادي با استفاده از فعاليت هاي ارتباطي تلاش مي كنند كه بر روي نگرش افراد نسبت به سازمان، برند، سلبريتي ها و … تأثير بگذارند.

روابط عمومي يكي ديگر از قسمت هاي بازاريابي مي باشد، كه سبب مي شود شما رابطه خوبي با سازمان ها، ارگان ها و ديگر افراد جامعه داشته باشيد. با داشتن قدرت ارتباطي بالا، باعث ايجاد تصويري مناسبي از خود و سازمان تان مي شويد و مي توانيد در جامعه نفوذ كنيد.

در اين راستا آژانس ديجيتال “مشتري من” با داشتن كارشناسان و متخصصاني در اين زمينه تلاش مي كند با ارائه خدمات بي نظير در اين حوزه، آگاهي از برند و ايجاد ارتباط مؤثر با مخاطبان را افزايش دهد و با اعمال اين خدمات بتواند سهم بيشتري در بازار رقابت به دست آورد.

 

فعاليت هاي روابط عمومي تيم ماي كاستومر 

نگارش متن سخنراني مديران

برقراري ارتباط با خبرگزاري ها

داشتن روابط مطلوب با رسانه ها

دعوت از خبرنگاران در مراسم ها

ارزش قائل شدن براي افكار عمومي

 چاپ بورشورهاي آموزشي

اطلاع رساني به صورت آنلاين

داشتن نقش حياتي در شرايط بحراني

شناخت افكار عمومي و جذب اين افكار

ارائه مشاوره به مديران و اعضاي سازمان ها

ارائه انتقادات و مسائل به مسئولان و مديران

برقراري رابطه حسنه بين كارمندان و مديران

اطلاع رساني به مردم در رابطه با عملكرد سازمان

مقابله با شايعه پراكني و دروغ پردازي در رابطه با سازمان

برقراري رابطه مناسب بين سازمان و ديگر سازمان ها و ارگان ها

 

چه زماني روابط عمومي در سازمان نقش راهبردي دارد؟

زماني اين اتفاق مي افتد كه روابط عمومي نقش مؤثر و مناسبي در تشكيلات سازمان داشته باشد. گاهي ديده مي شود كه برقراري ارتباط در قسمت هاي فرعي سازماني قرار گرفته و به آن توجه چنداني نمي شود.

در اين شرايط فعاليت هاي روابط عمومي، نمي تواند جايگاه راهبردي و مطلوبي در سازمان داشته باشد. هرگاه برقراري ارتباط يك سطح پايين تر از مديران سازمان قرار بگيرند، مي تواند جايگاه راهبردي داشته باشد و نقش خود را به بهترين شكل ايفا كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.