مشاوره شبكه هاي اجتماعي

مشاور ديجيتال ماركتينگ

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

مشاوره شبكه هاي اجتماعي

۴ بازديد

مشاوره سوشال مديا 

منظور از سوشال مديا همان شبكه هاي اجتماعي است. به وسيله سوشال مديا مي‌توان ترافيك و بازديد را افزايش داد و در زمان كوتاهي به شهرت رسيد. شبكه هاي اجتماعي روش بسيار مناسبي براي ارتقاء كسب و كار شما هستند. اما تمام اين شرايط مناسب زماني اتفاق مي‌افتد كه شما بتوانيد به بهترين شكل از شبكه هاي اجتماعي خود استفاده كنيد. در اين راستا تيم ماي كاستومر مشاوره شبكه هاي اجتماعي به شما عزيزان مي‌دهد و راه و روش ارتقاء در اين شبكه ها را به شما مي‌آموزد.

ضرورت بهره‌مندي از مشاوره شبكه هاي اجتماعي 

شايد براي شما اين سؤال پيش بيايد كه به چه دليل كسب و كارها بايد از مسير سنتي خود تغيير شكل داده و وارد دنياي آنلاين شوند؟ در اين بخش با معرفي مزاياي استفاده از سوشال مديا به شما نشان مي‌دهيم كه حضور در دنياي مجازي نه‌تنها ضروري بلكه امري كاملاً حياتي است.

 

 

مهم‌ترين مزاياي حضور در شبكه هاي اجتماعي

مقرون به صرفه

افزايش دسترسي

ارتباطات سريع و آسان

افزايش وفاداري به برند

افزايش ترافيك وب سايت

آگاهي از برند و برند سازي

مشاوره ديجيتال ماركتينگ

دسترسي به مخاطبان هدف

تحت تأثير قرار گرفتن مشتريان بالقوه

و …

بستن

 

ارتباطات سريع و آسان

كاربران و مشتريان به آساني مي‌توانند با كسب و كار شما ارتباط برقرار كنند و همچنين مي‌توانند به راحتي سفارشات خود را ثبت نمايند. از طرف ديگر كسب و كارها مي‌توانند در دنياي آنلاين با سرعت بيشتري به شكايات كاربران رسيدگي كنند.

 

افزايش دسترسي به مشتريان

به وسيله سوشال مديا شما مي‌توانيد با افراد زيادي در ارتباط شويد و دامنه ارتباطات شما به يك ناحيه منتهي نمي‌شود. حتي ممكن است از دورترين كشورها هم به شما پيام بدهند و محصولات و خدمات شما را سفارش دهند. براي مثال سايت آمازون يكي از بزرگ‌ترين فروشگاه هاي اينترنتي دنياست. اين سايت روزانه هزاران كالا را به سراسر جهان ارسال مي‌كند و طرفداران بسياري دارد.

 

تحت تأثير قرار گرفتن مشتريان بالقوه

با افزايش شهرت و برند سازي افراد زيادي با برند شما آشنا مي‌شوند. در اين ميان مشتريان بالقوه تحت تأثير قرارگرفته و به مشتريان بالفعل  تبديل مي‌شوند. سوشال مديا به‌عنوان يك ابزار كمكي براي خريد كاربران است و به وسيله آن بهتر مي‌توانند تصميم بگيرند. امروزه بيشتر افراد هم بر اساس سوشال مديا محصولات خود را انتخاب مي‌كنند.

 

افزايش ترافيك وب سايت با شبكه هاي اجتماعي

روزانه ميليون ها نفر در شبكه هاي اجتماعي در حال جستجوي مطلب مورد نظر خود هستند. اين افراد هم مي‌توانند از طريق گوگل وارد وب سايت شما شوند و يا از طريق ديگر سوشال مدياها به سمت وب سايت شما هدايت شوند. با افزايش ترافيك وب سايت، افراد زيادي با كسب و كار شما آشنا شده و اين مسئله باعث سودآوري شما مي‌شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.